• Aprecierile și comentariile voastre ne motivează! Dacă apreciezi munca pe care o depunem, înregistrează-te și dă-ți cu părerea asupra seriilor pe care le urmărești!
  • Ne puteţi găsi şi pe canalele oficiale de Discord sau Telegram ale grupului!

DOOM - prezentare extinsă a SnapMap, detalii despre versiunea pentru PC

Pablo Escobar

Ex-Shinobi
Bethesda şi id Software au realizat un stream dedicat componentei SnapMap din viitorul joc DOOM. SnapMap se doreşte a fi un editor foarte uşor de utilizat, prin intermediul căruia jucătorii îşi vor putea crea propriile hărţi sau moduri de joc, acestea urmând să poată fi partajate online cu comunitatea, indiferent de platforma pe care va rula jocul.

În clipul de mai jos găsiţi întregul stream video, cu o prezentare extinsă a posibilităţilor oferite de SnapMap (materialul începe la minutul 12:50).

https://twitch.tv/bethesda/v/62765871

De asemenea, în ciuda meniului de setări video limitat din versiunea beta a jocului, id Software a dat asigurări că DOOM va oferi suport extins pentru PC. Jocul va beneficia de framerate deblocat, suport pentru monitoare ultra wide cu aspect ratio 21:9, slider de FOV (field of view), precum şi de o varietate de setări video dintre care nu vor lipsi următoarele:

• Manually Lock Framerate (deblocat in mod implicit)
• Lights Quality
• Chromatic Aberration Toggle
• Shading Quality
• Post Process Quality
• Particles Quality
• Game F/X Quality
• Decal Quality
• Directional Occlusion
• Reflections Quality
• Depth of Field Toggle
• Decal / Texture Filtering
• Motion Blur Quality / Toggle
• Sharpening Amount
• Lens Flare Toggle
• Lens Dirt Toggle
• Texture Atlas Size
• Show Performance Metrics
• Resolution Scaling
• UI Opacity
• Film Grain
• Rendering Mode
• FOV Slider
• Simple Reticle
• Show First-person Hands Toggle
• Use Compute Shaders
• Vsync (support or triple buffering)

DOOM va fi lansat pe 13 mai 2016, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
 
Sus